ΑρχικήGamingΗ Ταυτότητα των Transgender Παικτών στον Κόσμο του Gaming

Η Ταυτότητα των Transgender Παικτών στον Κόσμο του Gaming

“Μια συναρπαστική αφήγηση για την αυτοαναγνώριση, όπου οι transgender κατακτούν το gaming ως πεδίο έκφρασης και αυτοπροσδιορισμού.”

"Μια συναρπαστική αφήγηση για την αυτοαναγνώριση, όπου οι transgender κατακτούν το gaming ως πεδίο έκφρασης και αυτοπροσδιορισμού."

Πριν σχεδόν δέκα χρόνια, προτού η Anna Anthropy αποκαλύψει την ταυτότητά της ως μια transgender γυναίκα, χρησιμοποιούσε ένα φόρεμα στον εικονικό κόσμο του Animal Crossing στο Nintendo GameCube. Αυτό ήταν τον τρόπο της να αφήνει ψηφιακά ίχνη για την οικογένειά της, αφού δεν ήταν έτοιμη να μοιραστεί πληροφορίες για την ταυτότητά της όταν ήταν έφηβη.

Δείτε επίσης: Suicide Squad: Kill the Justice League: Διαρροές και Αντίδρασεις

Περισσότεροι από δεκαπέντε transgender άνθρωποι και nonbinary εξέφρασαν σε συνεντεύξεις ότι τα βιντεοπαιχνίδια αποτελούν ένα ασφαλές χώρο για την εξερεύνηση της ταυτότητάς τους. Οι διάφορες επιλογές που προσφέρονται για τον προσαρμογή της εμφάνισης του χαρακτήρα και ο ευέλικτος εικονικός κόσμος συμβάλλουν σε αυτήν την αίσθηση αποδοχής.

Τα εργαλεία δημιουργίας χαρακτήρων σε παιχνίδια ρόλων προσφέρουν περισσότερη ελευθερία, επιτρέποντας στους παίκτες να επιλέγουν αντωνυμίες, να διαμορφώνουν τα σώματά τους και να επιλέγουν τη φωνητική τους έκταση. Αυτές οι νέες επιλογές οδηγούν πολλούς παίκτες να αφιερώνουν πολύ χρόνο στη δημιουργία των εικονικών τους αβατάρ.

Δείτε ακόμα: Sims 4: Δωρεάν DLC και Mods για μια Πιο Ενδιαφέρουσα Εμπειρία

Η Veronica Ripley μοιράζεται πώς τα βιντεοπαιχνίδια συνέβαλαν στην ανακάλυψη της ταυτότητάς της και πώς το παιχνίδι The Sims της παρείχε τη δυνατότητα να δημιουργήσει μια φεμινίστρια εκδοχή του εαυτού της. Εκφράζει το πώς αυτή η εμπειρία ήταν μοναδική και σημαντική στο να βιώνει ως παιδί. Τέλος, αναφέρεται σε έρευνες που υποστηρίζουν ότι τα βιντεοπαιχνίδια μπορούν να αποτελέσουν μορφή επιβεβαίωσης του φύλου, βοηθώντας εκείνους που μεταβαίνουν να αισθανθούν πιο άνετα στην πραγματικότητα.

Πολλοί άνθρωποι που είναι transgender  και nonbinary δεν έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν μια ασφαλή σχέση με τον κόσμο του παιχνιδιού κατά τη διάρκεια της εφηβείας τους λόγω των πιέσεων που αντιμετωπίζουν στο περιβάλλον τους. Η ψυχίατρος Sien Rivera αναφέρει ότι τα βιντεοπαιχνίδια παρέχουν ένα ασφαλές πεδίο για τη δημιουργία ενός ιδιωτικού κόσμου, ξεχωριστού από την πραγματική πραγματικότητα, αλλά και κοινό με άλλους που μοιράζονται αυτές τις φανταστικές εμπειρίες.

Πολλοί άνθρωποι που είναι transgender και nonbinary δεν έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν μια ασφαλή σχέση με τον κόσμο του παιχνιδιού κατά τη διάρκεια της εφηβείας τους λόγω των πιέσεων που αντιμετωπίζουν στο περιβάλλον τους. Η ψυχίατρος Sien Rivera αναφέρει ότι τα βιντεοπαιχνίδια παρέχουν ένα ασφαλές πεδίο για τη δημιουργία ενός ιδιωτικού κόσμου, ξεχωριστού από την πραγματική πραγματικότητα, αλλά και κοινό με άλλους που μοιράζονται αυτές τις φανταστικές εμπειρίες.

Η Rivera, που προεδρεύει της επιτροπής για το φύλο και τον σεξουαλικό προσανατολισμό στον Αμερικανικό Ψυχαναλυτικό Σύλλογο, επισημαίνει ότι το βιντεοπαιχνίδι είναι ο μόνος τόπος όπου μπορούν να αντικατοπτριστούν με κάποια ακρίβεια που αντανακλά τη ψυχική τους πραγματικότητα.

Δείτε επίσης: 2023: Τα video games με τις περισσότερες αναζητήσεις στη Google

Η Nora Vind, πριν τρία χρόνια, δημοσίευσε ένα βίντεο σύγκρισης της εμπειρίας της ως trans με την εμπειρία της χαρακτήρα Madeline στο παιχνίδι Celeste του 2018. Το βίντεο της Vind παρουσιάζει το πώς τα βιντεοπαιχνίδια λειτουργούν ως μέσο απόδρασης και έμπνευσης για την αντιμετώπιση της ταυτότητάς της ως transgender.

Φυσικές και διαδικτυακές κοινότητες αποτελούν σημαντικό πόρο για τους transgender gamers, παρέχοντας ασφαλές περιβάλλον ενώ αντιμετωπίζουν απειλητική ρητορεία και βία. Οι ιδρυτές των NYC Gaymers και Transmission Gaming έχουν δημιουργήσει κοινότητες όπου οι παίκτες μπορούν να ανταλλάσσουν ιδέες, να οργανώνουν συναντήσεις και να απολαύσουν τον κόσμο των παιχνιδιών, χαρακτηρίζοντας τον χώρο τους ως “χώρο για τρανς.”

Οι πλατφόρμες όπως το Twitch και το YouTube, όπου οι άνθρωποι μεταδίδουν ζωντανά τον εαυτό τους παίζοντας παιχνίδια, έχουν συμβάλει στο να αναδειχθούν στιγμές αυτογνωσίας. Η Joanna Fang, καλλιτέχνης ήχου στη βιομηχανία του gaming, επισημαίνει ότι το streaming άλλαξε το παιχνίδι, καθώς δημιούργησε ένα δημόσιο φόρουμ. Σε μια εποχή που ο κόσμος γίνεται πιο εχθρικός προς τα trans άτομα, τα βιντεοπαιχνίδια μπορούν να λειτουργήσουν ως γέφυρα μεταξύ διαφορετικών κοινοτήτων.

Διαβάστε ακόμη: Αναμένονται περισσότερες απολύσεις από την Sony σε PlayStation studio

Εκτός από τα εικονικά parties και τα πολυπαίκτες τουρνουά, η Fang συμμετείχε σε μια online ομάδα που ονομάζεται TransGameDev, που αριθμεί πάνω από 1.300 transgender μέλη. Αναφέρει πως η ομάδα είχε θετική επίδραση στη βιομηχανία, βοηθώντας περισσότερα τρανς άτομα να συζητήσουν για το game design και να βρουν εργασία.

Στα Larian Studios, οι διευθυντές αποδίδουν την επιτυχία του Baldur’s Gate 3 σε υπαλλήλους που είναι transgender και nonbinary. Το παιχνίδι έλαβε θετικές κριτικές για την προσαρμοστικότητα του και τις πολλαπλές πλοκές που αντικατοπτρίζουν το απρόβλεπτο των παιχνιδιών Dungeons & Dragons. Στη διαδικασία σχεδιασμού του χαρακτήρα, προστέθηκαν τα γεννητικά όργα ως χαρακτηριστικό που μπορεί να προσαρμοστεί, προσφέροντας διάφορες επιλογές μορφής.

Διαβάστε παράλληλα: Το Steam Winter Sale είναι εδώ με μοναδικές προσφορές

Η φύση του φύλου στο παιχνίδι δεν επηρεάζει την ιστορία, γεγονός που ευχαρίστησε τους transgender παίκτες.

Στα Larian Studios, οι διευθυντές αποδίδουν την επιτυχία του Baldur's Gate 3 σε υπαλλήλους που είναι transgender και nonbinary. Το παιχνίδι έλαβε θετικές κριτικές για την προσαρμοστικότητα του και τις πολλαπλές πλοκές που αντικατοπτρίζουν το απρόβλεπτο των παιχνιδιών Dungeons & Dragons

Η ορατότητα των trans στα παιχνίδια μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα για τους προγραμματιστές, όπως αντιλήφθηκε η καθηγήτρια Anthropy. Το παιχνίδι Dys4ia που δημιούργησε για τη μετάβασή της έφερε ανεπιθύμητη προσοχή. Παρόλο που λαμβάνει θετικά σχόλια για την αντιμετώπιση της μετάβασης, δεν ήθελε το παιχνίδι να γίνει “παιχνίδι εμπάθειας”.

Παρά ταύτα, αποφάσισε πρόσφατα να το ξαναδημοσιεύσει, υπογραμμίζοντας τη σημασία του ως ημερολογίου που καταγράφει σημαντικές στιγμές της ζωής της.

Πηγή πληροφοριών: https://www.nytimes.com

spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS