ΑρχικήYoutubeNASA: Το υπερηχητικό αεροσκάφος X-59 είναι έτοιμο για παρουσίαση

NASA: Το υπερηχητικό αεροσκάφος X-59 είναι έτοιμο για παρουσίαση

Στις 12 Ιανουαρίου στις 4μμ ώρα Αμερικής (EST), η NASA θα μεταδώσει ζωντανά την επίσημη δημόσια παρουσίαση του αναμενόμενου πειραματικού αεροσκάφους X-59 QueSST. Σχεδιασμένο σε συνεργασία με την μυστική μονάδα Skunk Works της Lockheed Martin, το μοναδικό αυτήν τη στιγμή X-59 QueSST (συντομογραφία για Quiet SuperSonic Technology) έχει ως στόχο να αποδείξει την δυνατότητά του να αλλάξει την βιομηχανία των αερομεταφορών για υπερηχητικές πτήσεις χωρίς ηχορύπανση.

Δείτε επίσης: Η NASA θα παρέχει ζωντανή κάλυψη της εκτόξευσης φορτίου στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό

Ο χαρακτηριστικός βροντερός ήχος μιας υπερηχητικής έκρηξης συνδέεται εδώ και καιρό με οχήματα που ταξιδεύουν με ταχύτητες μεγαλύτερες από 1 Μαχ. Όταν η ταχύτητα ενός αεροσκάφους ξεπερνά την ταχύτητα του ήχου, προκαλείται ένας δυνατός θόρυβος που μπορεί να τρομάξει τους ανθρώπους και τα ζώα σε κοντινή απόσταση, καθώς και να σπάσει παράθυρα αν είναι αρκετά δυνατός.

NASA

Ενώ οι υπερηχητικοί κρότοι επιτρέπονται από ορισμένα στρατιωτικά αεροσκάφη, οι εμπορικές πτήσεις πάνω από τις Ηνωμένες Πολιτείες απαγορεύεται να τους προκαλούν, μετά την απόσυρση του αεροσκάφους Concorde το 2003. Αντίθετα, το εξελιγμένο X-59 σχεδιάστηκε για να ταξιδεύει με ταχύτητα περίπου 938 mph, παράγοντας χαμηλότερο ήχο. Αντιπρόσωποι της NASA προέβλεψαν προηγουμένως ότι το X-59 θα παράγει περίπου 75 ντεσιμπέλ ήχου, ήτοι περίπου τόσο δυνατό όσο το κλείσιμο μιας πόρτας αυτοκινήτου.

Δείτε ακόμα: Η NASA λανσάρει δωρεάν streaming υπηρεσία!

Δείτε επίσης: NASA: Πρώτο επιτυχημένο πείραμα για το λέιζερ διπλής κατεύθυνσης

Μηχανικοί έχουν αφιερώσει χρόνια για τη δημιουργία και τη βελτίωση του σχεδιασμού του X-59, του πρωτοποριακού αεροσκάφους. Το πειραματικό αεροσκάφος που θα παρουσιαστεί την Παρασκευή είναι πολύ μικρότερο και πιο επιμήκες από παρόμοια αεροσκάφη. Όπως επισημαίνει το New Scientist, είναι στενότερο από ένα F-16, αλλά διπλάσιο σε μήκος. Η μύτη του αεροσκάφους αποτελεί σχεδόν το μισό μήκος του αεροπλάνου για να διασφαλιστεί ότι οι ακτίνες κρουστικών κυμάτων που δημιουργούνται κοντά στο μπροστινό μέρος δεν θα συγχωνεύονται με τα κύματα που δημιουργούνται στο πίσω μέρος για μικρότερο θόρυβο. Λόγω αυτού, ο πιλότος του αεροπλάνου θα βασίζεται σε οθόνες 4Κ εντός της καμπίνας για την οπτική καθοδήγηση του αεροσκάφους.

αεροσκάφος X-59

Κατά την παρουσίαση, το X-59 θα πετάξει με υπερηχητική ταχύτητα πάνω από “πολλές πολιτείες” των Ηνωμένων Πολιτειών που επιλέγονται από την ομάδα QueSST της NASA, θα συγκεντρώνει δεδομένα και θα αξιολογήσει τις αντιδράσεις του κοινού στον υποτιθέμενο “ήπιο” ήχο.

Πηγή: Popular Science

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS