ΑρχικήsecurityΟι καταναλωτές νιώθουν ότι κινδυνεύουν περισσότερο να πέσουν θύματα απάτης

Οι καταναλωτές νιώθουν ότι κινδυνεύουν περισσότερο να πέσουν θύματα απάτης

Στην πιο πρόσφατη Έκθεση Customer Experience (CX) Trends της Zendesk, αποκαλύπτεται ότι τρεις στους πέντε (57%) καταναλωτές αισθάνονται ότι θα πέσουν θύμα απάτης στο διαδίκτυο – αλλά οι λιανοπωλητές καταβάλλουν μεγάλες προσπάθειες για να αντιστρέψουν αυτήν την αίσθηση.

Δείτε επίσης: Τέσσερις άνδρες κατηγορούνται για επενδυτική απάτη που οδήγησε σε απώλεια $ 18 εκατομμυρίων

καταναλωτές

Η τεχνητή νοημοσύνη λαμβάνει έναν μεγάλο ρόλο στην έκθεση, με περισσότερους από τα δύο τρίτα (69%) από τους ηγέτες CX στο Ηνωμένο Βασίλειο να χρησιμοποιούν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για την αναδιαμόρφωση των απόψεων των πελατών τους.

Επιπλέον, η αναφορά παρουσιάζει τον υγιή ROI που μπορεί να αναμένεται, όταν χρησιμοποιούνται εργαλεία GenAI, υποδεικνύοντας ότι μια καλύτερη εμπειρία πελατών οδηγεί σε περισσότερο συχνές επιστροφές των καταναλωτών.

Η τεχνητή νοημοσύνη υπόσχεται να προσφέρει μια πολύ πιο εξατομικευμένη και μοναδική εμπειρία στους πελάτες, ωστόσο η ασφάλεια των δεδομένων είναι επίσης σε μεγαλύτερο κίνδυνο. Τέσσερις στους πέντε (83%) ηγέτες εμπειρίας πελατών στο Ηνωμένο Βασίλειο θεωρούν ότι είναι υπεύθυνοι για την ασφάλεια των δεδομένων των πελατών, ενώ ένα παρόμοιο ποσοστό (81%) αναφέρει ότι η προστασία δεδομένων και η κυβερνοασφάλεια είναι κορυφαίες προτεραιότητες στις στρατηγικές τους.

Στην έκθεσή της, η Zendesk αποκάλυψε ότι η ασφάλεια δεν είναι πλέον ένα προαιρετικό στοιχείο, υποδηλώνοντας ότι γίνεται πολύ πιο στενά ενσωματωμένη σε ολόκληρο το ταξίδι του πελάτη.

Δείτε ακόμα: Σιγκαπούρη: Συνελήφθησαν ύποπτοι για απάτη με Android banking malware

Το 74% ανέφερε ότι διαθέτει ένα λεπτομερές στρατηγικό σχέδιο για την αντιμετώπιση της ψηφιακής απάτης και απάτης στις λειτουργίες CX τους, αλλά ενώ οι οκτώ στους 10 ηγέτες CX πιστεύουν ότι οι πελάτες τους εμπιστεύονται τις προσπάθειες ασφαλείας των δεδομένων τους, οι έξι στους 10 καταναλωτές πιστεύουν ότι οι εταιρείες δεν ανταποκρίνονται επαρκώς.

θύματα απάτης

Περισσότερο από το μισό (56%) των ατόμων που συμμετείχαν στη μελέτη ανέφεραν ότι είχαν υποστεί κυβερνοεπίθεση ή παραβίαση δεδομένων που είχε στόχο τα δεδομένα τους το προηγούμενο έτος. Μια ανάλυση των αριθμών αποκαλύπτει ότι όσο μεγαλύτερη είναι η εταιρεία, τόσο πιο πιθανό είναι να γίνει στόχος.

Προχωρώντας, η Zendesk αποκαλύπτει δύο κύριους τομείς για βελτίωση που επηρεάζουν τόσο τους πελάτες όσο και τις εταιρείες. Καταρχάς, οι πελάτες θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο στο να αποφασίζουν εάν θέλουν να συλλέγονται τα δεδομένα τους.

Δεύτερον, έχει γίνει έκκληση προς τις επιχειρήσεις να ενισχύσουν την προστασία τους από κυβερνοεπιθέσεις και να παρέχουν καλύτερη εκπαίδευση στους εργαζομένους τους, καθώς πολλές επιθέσεις είναι επιτυχείς λόγω ανθρώπινου λάθους.

Δείτε επίσης: Google αποτελέσματα αναζήτησης: Διαφήμιση για την Amazon οδηγεί σε απάτη

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την πρόληψη διαρροών δεδομένων των καταναλωτών είναι η εκπαίδευση του προσωπικού. Το προσωπικό πρέπει να είναι ενήμερο για τις τελευταίες τεχνικές επίθεσης και τους τρόπους προστασίας των δεδομένων. Επίσης, η χρήση ισχυρών κωδικών πρόσβασης και τακτική αλλαγή τους μπορεί να βοηθήσει στην προστασία των δεδομένων. Οι κωδικοί πρόσβασης πρέπει να είναι μοναδικοί και δύσκολοι να αποκρυπτογραφηθούν.

Η χρήση προηγμένων λύσεων ασφαλείας, όπως ένα λογισμικό antivirus, είναι επίσης κρίσιμη. Αυτά τα εργαλεία μπορούν να ανιχνεύσουν και να αποτρέψουν τις επιθέσεις πριν προκαλέσουν ζημιά. Τέλος, η χρήση της κρυπτογράφησης για την προστασία των δεδομένων είναι μια ακόμα αποτελεσματική στρατηγική. Η κρυπτογράφηση μπορεί να δυσκολέψει την πρόσβαση στα δεδομένα ακόμη και αν πέσουν σε λάθος χέρια.

Πηγή: techradar

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS