ΑρχικήinetΗ δισκογραφική της Taylor Swift, θα αποσύρει τη μουσική της από το...

Η δισκογραφική της Taylor Swift, θα αποσύρει τη μουσική της από το TikTok λόγω bullying

Η Universal Music Group, η δισκογραφική της Taylor Swift, ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα σταματήσει να αδειοδοτεί τη μουσική της στο TikTok και κατηγορεί τον γίγαντα των βίντεο μικρού μήκους για bullying κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεών τους για το συμβόλαιο.

Δείτε επίσης: Taylor Swift: Ακατάλληλες AI-generated φωτογραφίες διαδόθηκαν στα social media

Taylor Swift

Η συμφωνία μεταξύ της UMG και του TikTok, το οποίο ανήκει στην κινεζική τεχνολογική εταιρεία ByteDance, έληξε την Τετάρτη και δεν έχουν συμφωνηθεί νέοι όροι. Αυτό σημαίνει ότι η UMG μπορεί να αποσύρει τον μουσικό της κατάλογο από το TikTok.

Στην ανοικτή επιστολή που δημοσιεύτηκε την Τετάρτη, η UMG αναφέρει ότι έχει “πιέσει” την TikTok κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων συμβολαίου σε τρία θέματα: “ενδεδειγμένη αποζημίωση για τους καλλιτέχνες μας και τους συνθέτες, προστασία των ανθρώπινων καλλιτεχνών από τις αρνητικές επιπτώσεις της τεχνητής νοημοσύνης και ασφάλεια στο διαδίκτυο για τους χρήστες του TikTok”.

Η μουσική εταιρεία, η οποία εκπροσωπεί μεγάλα ονόματα όπως η Taylor Swift και ο Drake, ανέφερε ότι η TikTok πρότεινε να πληρώνει τους καλλιτέχνες και τους συνθέτες της “με ένα ποσοστό που είναι μόλις ένα μικρό μερίδιο από το ποσοστό που πληρώνουν οι αντίστοιχες μεγάλες κοινωνικές πλατφόρμες“. Η UMG ανέφερε ότι μόνο το 1% των συνολικών της εσόδων προέρχεται από το TikTok, παρά την “μαζική και αυξανόμενη βάση χρηστών, τα ταχέως ανοδικά διαφημιστικά της έσοδα και την αυξανόμενη εξάρτησή της από περιεχόμενο βασισμένο στη μουσική“.

Η UMG ισχυρίστηκε επίσης ότι η TikTok επιτρέπει την “πλημμύρα” της πλατφόρμας από εγγραφές που δημιουργήθηκαν από τεχνητή νοημοσύνη, καθώς και την ανάπτυξη εργαλείων για την “δυνατότητα, προώθηση και ενθάρρυνση” της δημιουργίας μουσικής από την τεχνητή νοημοσύνη. Σύμφωνα με την UMG, το TikTok “απαιτεί ένα συμβατικό δικαίωμα που θα επιτρέπει σε αυτό το περιεχόμενο να αραιώσει δραστικά τις αποδοχές για τους ανθρώπινους καλλιτέχνες, σε μια κίνηση που δεν είναι τίποτα λιγότερο από την χορηγία αντικατάστασης καλλιτεχνών από την τεχνητή νοημοσύνη.

Δείτε ακόμα: Η CEO της Best Buy κατηγορεί την Taylor Swift για πτώση πωλήσεων

Η μουσική βιομηχανία αντιμετωπίζει την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης, η οποία μπορεί να δημιουργήσει μουσική και ακόμη και να μιμηθεί τις φωνές μεγάλων καλλιτεχνών.

TikTok  bullying

Η UMG αναφέρει επίσης ότι η TikTok “καταβάλλει ελάχιστη προσπάθεια για να αντιμετωπίσει τον μεγάλο όγκο περιεχομένου στην πλατφόρμα της που παραβιάζει τη μουσική των καλλιτεχνών“.

Η εταιρεία της Taylor Swift κι άλλων καλλιτεχνών, κατηγορεί το TikTok για εκφοβισμό και τακτικές εκφοβισμού κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων του συμβολαίου.

Όταν προτείναμε στο TikTok να ακολουθήσει παρόμοια μέτρα με τους άλλους συνεργάτες μας για να αντιμετωπίσει αυτά τα ζητήματα, αρχικά απάντησε αδιαφορώντας και έπειτα προσπάθησε να μας εκφοβίσει, δήλωσε η UMG.

Καθώς οι διαπραγματεύσεις μας συνεχίστηκαν, η TikTok προσπάθησε να μας εκφοβίσει να αποδεχτούμε μια συμφωνία που ήταν αξίας λιγότερης από την προηγούμενη, πολύ λιγότερη από την δίκαιη αξία της αγοράς και δεν αντανακλούσε την εκθετική τους αύξηση. Πώς προσπάθησε να μας εκφοβίσει; Με την εκλεκτική διαγραφή της μουσικής ορισμένων από τους ανερχόμενους καλλιτέχνες μας, ενώ διατήρησε στην πλατφόρμα τους παγκόσμιους αστέρες μας που έχουν μεγάλο κοινό.

Δείτε επίσης: Αμερικανοί νομοθέτες ασχολούνται με τα deepfakes μετά το σκάνδαλο με την Taylor Swift

Η AI μουσική έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει νέες μελωδίες και τραγούδια, προσφέροντας μια ατελείωτη πηγή πρωτότυπου περιεχομένου για τους χρήστες των social media. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια επανάσταση στον τρόπο που καταναλώνουμε και δημιουργούμε μουσική. Επιπλέον, η AI μουσική μπορεί να προσαρμοστεί στις προτιμήσεις και τα αισθητικά κριτήρια του κάθε χρήστη, προσφέροντας μια πιο προσωποποιημένη εμπειρία ακρόασης. Αυτό μπορεί να ενισχύσει την αλληλεπίδραση των χρηστών με την πλατφόρμα και να αυξήσει την πιστότητά τους.

Η AI μουσική επιτρέπει επίσης τη δημιουργία μουσικής σε πραγματικό χρόνο, προσφέροντας νέες δυνατότητες για live streaming και interactive performances. Αυτό μπορεί να ανοίξει νέους δρόμους για την ψυχαγωγία στα social media, προσφέροντας μια πιο διαδραστική και δυναμική εμπειρία.

Τέλος, η AI μουσική μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που προωθούμε και διανέμουμε τη μουσική στα social media. Με την ικανότητα να δημιουργεί τραγούδια που είναι προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις του κοινού, η AI μπορεί να κάνει τη μουσική πιο προσβάσιμη και ελκυστική για ένα ευρύτερο κοινό.

Πηγή: cnbc

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS