ΑρχικήinetΟι έφηβοι λατρεύουν το iPhone και το Apple Watch, σύμφωνα με έρευνα

Οι έφηβοι λατρεύουν το iPhone και το Apple Watch, σύμφωνα με έρευνα

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Piper Sandler, οι έφηβοι λατρεύουν το iPhone και το Apple Watch.

έφηβοι iphone

Το 85% των εφήβων στις ΗΠΑ που συμμετείχαν στην έρευνα, δηλώνουν ότι διαθέτουν ήδη μια συσκευή iPhone, ενώ το 86% αποκαλύπτει την πρόθεσή του να επιλέξει ένα iPhone ως την επόμενη αγορά smartphone.

Παρόλο που το iPhone παραμένει το αγαπημένο smartphone των εφήβων, η δημοτικότητά του έχει ελαφρώς μειωθεί, σύμφωνα με την έρευνα του Οκτωβρίου 2023. Συγκεκριμένα, το 87% των εφήβων διέθεταν ένα iPhone, ενώ το 88% εξέφρασε την πρόθεση να αγοράσει ένα.

Δείτε ακόμη: Ποιες λειτουργίες αναμένονται στο iPhone 16 Pro και 16 Pro Max;

Η κατοχή του iPhone, στο 85%, και η πρόθεση αγοράς του, στο 86%, παραμένουν κοντά σε επίπεδα ρεκόρ σύμφωνα με την έρευνά μας, αν και σημειώθηκε μια μικρή πτώση από τα ρεκόρ του 2021. Θεωρούμε ότι αυτή η αυξημένη διείσδυση και η προθυμία προς αγορά είναι κρίσιμες, ιδίως σε μια ώριμη αγορά premium smartphones. Επιπροσθέτως, το ενδιαφέρον για τηλέφωνα υψηλής ποιότητας είναι ενθαρρυντικό, καθώς η εταιρεία εισάγει στην αγορά νέα μοντέλα iPhone που επιβεβαιώνουν τη σταθερότητα του χαρτοφυλακίου της. Εντέλει, η συνεχής αύξηση της βάσης των συσκευών Apple προοιωνεί θετικές εξελίξεις στις υπηρεσίες της.

Η κυριαρχία της Apple στην αγορά, αποκτά ιδιαίτερη σημασία αυτή την περίοδο, καθώς αποτελεί κεντρικό θέμα της αντιμονοπωλιακής καταγγελίας που κατέθεσε το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ κατά της Apple.

Το Υπουργείο Δικαιοσύνης υποστηρίζει ότι η κυριαρχία της Apple στην αγορά smartphones στις ΗΠΑ δημιουργεί «κοινωνικό στίγμα, αποκλεισμό, και δυσφήμιση» για εκείνους που δεν χρησιμοποιούν iPhone. Σημειώνει ως παράδειγμα τις «πράσινες φούσκες» στις συνομιλίες και τα ζητήματα συμβατότητας μεταξύ iPhone και Android χρηστών. Το DoJ επισημαίνει την «εξαιρετικά ισχυρή» επίδραση της κατάστασης στους εφήβους, αναφέροντας ότι η «κοινωνική πίεση» τους κινητοποιεί προς την επιλογή του iPhone.

Η αντιμονοπωλιακή καταγγελία επισημαίνει πως το μεγάλο μερίδιο αγοράς της Apple, ιδίως σε “κρίσιμες δημογραφικές ομάδες” όπως οι νεότεροι χρήστες, της παρέχει υπερβολική εξουσία εντός του οικοσυστήματος των smartphone.

Σχετικά με το Apple Watch, το 34% των εφήβων δήλωσε ότι το χρησιμοποιεί, αριθμός που παραμένει αμετάβλητος από το προηγούμενο φθινόπωρο. Ωστόσο, το ενδιαφέρον για αγορά Apple Watch αυξήθηκε κατά 3%, με το 13% των εφήβων να σκοπεύει να κάνει την αγορά εντός των επόμενων έξι μηνών. Παρά το γεγονός ότι μόλις το 39,4% των εφήβων διαθέτει ένα smartwatch, μια συντριπτική πλειοψηφία προτιμά το Apple Watch έναντι άλλων μαρκών. Το Apple Watch καταλαμβάνει την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των εφήβων για smartwatches, ακολουθούμενο από τη Rolex και τη Casio, που βρίσκονται στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Το Spotify κερδίζει την προτίμηση των εφήβων ως η κορυφαία μουσική υπηρεσία, με σχεδόν δύο τρίτα των ερωτηθέντων να το επιλέγουν ως την αγαπημένη τους επιλογή. Λίγο περισσότερο από το 30% των εφήβων ανέφεραν ότι προτιμούν το Apple Music. Αντίθετα, το Apple TV+ φαίνεται να μην έχει σημαντική απήχηση στο εφηβικό κοινό, με λιγότερο από 5% των εφήβων να δηλώνουν ότι το παρακολουθούν τακτικά.

Διαβάστε επίσης: Αποστολή φωνητικού μηνύματος στο iPhone

iphone

Το Netflix και το YouTube από την άλλη, κατέχουν υψηλές θέσεις όσον αφορά την προτίμηση, με περισσότερο από το 30% των εφήβων να παρακολουθούν καθημερινά το περιεχόμενό τους, αποδεικνύοντας την έντονη παρουσία τους στην καθημερινότητα της νεότερης γενιάς.

Το Apple Pay αναδείχθηκε η πλατφόρμα που προτιμούν οι περισσότεροι για τις πληρωμές τους, με το 44% των εφήβων να την χρησιμοποιούν τον περασμένο μήνα. Η εφαρμογή Cash και Venmo όμως, προτιμώνται για μεταφορές χρημάτων peer-to-peer.

Πηγή: macrumors

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS