ΑρχικήYoutubeNASA: Αυτοί οι εξωπλανήτες αποτελούνται κυρίως από νερό

NASA: Αυτοί οι εξωπλανήτες αποτελούνται κυρίως από νερό

Την Πέμπτη, μια ομάδα κυνηγών εξωπλανητών της NASA δημοσίευσε ένα άρθρο στο περιοδικό Nature Astronomy αποκαλύπτοντας ότι ανακαλύψαμε έναν ακόμη εξωγήινο κόσμο.

Δείτε επίσης: Πλανητικό photobombing: Πώς οι εξωπλανήτες δυσκολεύουν την αναζήτηση εξωγήινης ζωής;

NASA

Το διαστημικό τηλεσκόπιο Spitzer της NASA που έχει αποσυρθεί και το Hubble που βρίσκεται σε τροχιά γύρω από τη Γη ανακάλυψαν δύο νέους εξωπλανήτες καλυμμένους με νερό, το κλειδί για τη ζωή.

218 έτη φωτός μακριά βρίσκεται ένα αστρικό σύστημα με δύο γαλαζοπράσινες σφαίρες σε τροχιά γύρω από ένα αμυδρό, ερυθρό αστέρι νάνο. Οι πλανήτες αυτοί ονομάστηκαν Kepler-138 c και Kepler-138 d. Είναι μιάμιση φορά μεγαλύτεροι από τη Γη και έχουν διπλάσια μάζα. Η ιστορία του διδύμου Κέπλερ είναι λίγο παράδοξη αν αναλογιστεί κανείς τις διαστάσεις τους.

Μέχρι τώρα οι ερευνητές πίστευαν ότι οι πλανήτες που ήταν μεγαλύτεροι από τη Γη ήταν απλώς μεγάλες σφαίρες από βράχους και κομμάτια μετάλλου. Τους αποκαλούν υπερ-Γαίες επειδή είναι πλανήτες παρόμοιοι με τη Γη, αλλά μεγαλύτεροι από άποψη μεγέθους και μάζας.

Ωστόσο, ανακαλύψαμε τώρα ότι αυτοί οι δύο πλανήτες, Kepler-138c και d, διαφέρουν σημαντικά ως προς τη σύνθεσή τους: το μεγαλύτερο μέρος του όγκου τους αποτελείται πιθανότατα από νερό.

Δείτε ακόμα: NASA: Έχουν ανακαλυφθεί περισσότεροι από 5.000 εξωπλανήτες
Εξωπλανήτες

Αυτή είναι η πρώτη φορά που οι αστρονόμοι είναι σε θέση να αναγνωρίσουν με βεβαιότητα εξωπλανήτες ως υδάτινους κόσμους. Οι ερευνητές πάντα πίστευαν ότι αυτό το είδος πλανήτη υπήρχε, αλλά δεν είχε ακόμη αποδειχθεί με μεγάλη βεβαιότητα.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτοί οι υδάτινοι κόσμοι δεν αναμένεται να έχουν ωκεανούς σαν της Γης.

Οι θερμοκρασίες στους πλανήτες Kepler-138c και Kepler-138d είναι πιθανώς πολύ υψηλές για να υπάρχει νερό σε υγρή μορφή, οπότε η ατμόσφαιρα είναι πιθανότατα γεμάτη ατμούς. Το μόνο μέρος όπου θα μπορούσε να υπάρχει υγρό νερό υπό πίεση, είναι κάτω από την ατμόσφαιρα ατμού.

Οι ερευνητές προτείνουν ότι το δίδυμο Kepler μοιάζει περισσότερο με φεγγάρια πλούσια σε νερό, όπως η Ευρώπη ή ο Εγκέλαδος, που βρίσκονται σήμερα σε τροχιά γύρω από τον Δία και τον Κρόνο. Η διαφορά είναι ότι το δίδυμο Kepler βρίσκεται πολύ πιο κοντά στο άστρο του.

Δείτε επίσης: Ερευνητές έψαξαν για εξωγήινους σε 144 εξωπλανήτες και δισεκατομμύρια αστέρια

Αν και το νερό δεν παρατηρήθηκε άμεσα, η ομάδα συνέκρινε τα μεγέθη και τις μάζες των πλανητών χρησιμοποιώντας τηλεσκόπια της NASA. Αυτό τους επέτρεψε να καταλάβουν ότι ένα μεγάλο μέρος αυτών των κόσμων αποτελείται πιθανότατα από το υγρό στοιχείο.

Absenta Miahttps://secnews.gr