ΑρχικήinetYouTube Shorts: Έφτασαν τις 50 δισεκατομμύρια ημερήσιες προβολές

YouTube Shorts: Έφτασαν τις 50 δισεκατομμύρια ημερήσιες προβολές

Όλοι οι γίγαντες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ανταγωνίζονται αυτή τη στιγμή για να αποκτήσουν την πρωτοκαθεδρία στον τομέα των σύντομων βίντεο και η Google έχει σημειώσει εντυπωσιακή πρόοδο έναντι των μεγάλων εταιρειών του κλάδου, όπως το TikTok και το Instagram. Στην πιο πρόσφατη παρουσίαση των κερδών του, ο γίγαντας της αναζήτησης ανέφερε ότι τα YouTube Shorts είχαν ξεπεράσει τις 50 δισεκατομμύρια προβολές την ημέρα. Κατά τη διάρκεια των οικονομικών αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου του 2022, η εταιρεία ανέφερε 30 δισεκατομμύρια ημερήσιες προβολές.

Δείτε επίσης: Τα YouTube Shorts είναι πλέον διαθέσιμα για παρακολούθηση στην τηλεόραση

YouTube Shorts

Τα YouTube Shorts είναι βίντεο μικρής διάρκειας που έχουν δημιουργηθεί ειδικά για την πλατφόρμα YouTube. Έχουν σχεδιαστεί για να είναι σύντομα και ευέλικτα, γεγονός που τα καθιστά ιδανικά για τους θεατές που θέλουν γρήγορες πληροφορίες για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Αυτή η μορφή είναι ιδιαίτερα δημοφιλής μεταξύ των νεότερων θεατών που μπορεί να έχουν μικρότερη διάρκεια προσοχής από τις παλαιότερες γενιές ή εκείνων που δεν έχουν χρόνο να παρακολουθήσουν μεγαλύτερα βίντεο. Επιπλέον, η μικρότερη μορφή βίντεο επιτρέπει στους δημιουργούς περιεχομένου μεγαλύτερη ευελιξία κατά τη δημιουργία περιεχομένου, καθώς μπορούν να δημιουργήσουν γρήγορα πολλαπλά βίντεο χωρίς να χρειάζονται πολύ χρόνο ή πόρους για την παραγωγή τους. 

Παρά την αξιοσημείωτη επιτυχία του, ο αριθμός των προβολών για τα Shorts εξακολουθεί να υστερεί σε σχέση με το Instagram και το Facebook. Τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, η Meta ανέφερε ότι το Reels είχε επιτύχει 140 δισεκατομμύρια ημερήσιες προβολές μεταξύ των δύο πλατφορμών.

Το YouTube έχει ενθαρρύνει τους χρήστες να δοκιμάσουν τη νέα του λειτουργία Shorts και τον Νοέμβριο του περασμένου έτους, προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, λανσάροντας το Shorts on TV. Φέτος, το TikTok προσπάθησε να επεκτείνει την εμβέλειά του και να κάνει την εφαρμογή διαθέσιμη σε συσκευές με μεγάλη οθόνη, όπως η Amazon Fire TV, η Android TV και επιλεγμένες έξυπνες τηλεοράσεις LG και Samsung.

Δείτε ακόμα: Το YouTube Shorts αποκτά την δυνατότητα φωνητικής αφήγησης

προβολές

Πέρυσι, το YouTube ανακοίνωσε ότι 1,5 δισεκατομμύρια εγγεγραμμένοι χρήστες παρακολουθούσαν τα Shorts κάθε μήνα! Αυτός ο εντυπωσιακός αριθμός καταδεικνύει την τεράστια εμβέλεια και δέσμευση αυτής της διαδικτυακής πλατφόρμας βίντεο. Συγκριτικά, μέχρι το 2021, η παγκοσμίου φήμης πλατφόρμα βίντεο μικρής διάρκειας TikTok ανακοίνωσε με υπερηφάνεια ότι ξεπέρασε τον αριθμό του ενός δισεκατομμυρίου ενεργών χρηστών ανά μήνα. Σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, το Instagram διαθέτει έναν εντυπωσιακό αριθμό 2 δισεκατομμυρίων χρηστών. Παρόλο που ο ακριβής αριθμός των ανθρώπων που παρακολουθούν Reels είναι άγνωστος, είναι σχεδόν αδύνατο να μη δείτε τα Shorts όταν συνδέεστε στο λογαριασμό σας.

Για τη Google, ο αυξανόμενος αριθμός προβολών σύντομων βίντεο είναι αναμφίβολα μια πολύ καλή είδηση. Ωστόσο, για να είναι μια βιώσιμη επιτυχία μακροπρόθεσμα, πρέπει να επιτευχθεί και η νομισματοποίησή τους. Παρά το δύσκολο 4ο τρίμηνο του 2022, το Youtube κατάφερε να δημιουργήσει έσοδα ύψους 7,96 δισεκατομμυρίων δολαρίων – μια μείωση 8% από τα κέρδη-ρεκόρ των 8,63 δισεκατομμυρίων δολαρίων του προηγούμενου έτους. Τον Νοέμβριο του 2022, ο οργανισμός ανακοίνωσε με υπερηφάνεια ότι το YouTube Music και το YouTube Premium είχαν συγκεντρώσει 80 εκατομμύρια συνδρομητές από όλο τον κόσμο. Ωστόσο, το YouTube δεν έχει αποκαλύψει τον βαθμό στον οποίο οι συνδρομές συμβάλλουν στα έσοδά του.

Δείτε επίσης: Το YouTube Shorts ενσωματώνεται με το YouTube Music

Την 1η Φεβρουαρίου, το YouTube εγκαινίασε μια καινοτόμο πρωτοβουλία για την ανταμοιβή των δημιουργών Shorts με την παροχή μεριδίων διαφημιστικών εσόδων. Αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει ισχυρό κίνητρο για τους δημιουργούς να παράγουν μοναδικό περιεχόμενο ειδικά σχεδιασμένο για την πλατφόρμα. Το περασμένο φθινόπωρο, η πλατφόρμα βίντεο πειραματίστηκε με λειτουργίες αγορών και μάρκετινγκ θυγατρικών για τα Shorts της.

Κατά τη διάρκεια του οικονομικού απολογισμού, ο Chief Business Officer της Google Philipp Schindler εξέφρασε την ικανοποίησή του σχετικά με τη συνεχιζόμενη πρόοδο της νομισματοποίησης. Η Ruth Porat, η οικονομική διευθύντρια της εταιρείας, δήλωσε ότι δίνουν προτεραιότητα στην ενίσχυση της δέσμευσης και της κερδοφορίας μέσω του Youtube Shorts.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS