ΑρχικήyoutubeΤρισεκατομμύρια πλανήτες στο γαλαξία μας κυκλοφορούν «ελεύθεροι»

Τρισεκατομμύρια πλανήτες στο γαλαξία μας κυκλοφορούν «ελεύθεροι»

Οι ελεύθεροι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος, που κάποτε πίστευαν ότι ήταν δισεκατομμύρια, αριθμούν τελικά σε τρισεκατομμύρια, σύμφωνα με τους επιστήμονες της NASA και του Πανεπιστημίου της Οσάκα στην Ιαπωνία.

Δείτε επίσης: Exoplanet Watch: Πώς να βοηθήσετε τη NASA να βρει εξωπλανήτες;

πλανήτες

Η αξιολόγηση περιγράφεται λεπτομερώς σε δύο έγγραφα που, σύμφωνα με τους New York Times, φέρονται να έχουν γίνει αποδεκτά για δημοσίευση στο The Astronomical Journal.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι αυτοί οι πλανήτες είναι έξι φορές πιο πλούσιοι σε πόρους από τους κόσμους που περιστρέφονται γύρω από τον ήλιο τους. Οι ερευνητές ανακάλυψαν επίσης ένα δεύτερο πλανήτη παρόμοιο με τη Γη, ελεύθερο να περιπλανιέται στο διάστημα.

Οι ελεύθεροι πλανήτες είναι ουσιαστικά πλανήτες που περιπλανιούνται σε όλο το γαλαξία – σκοτεινές, απομονωμένες σφαίρες που αιωρούνται ελεύθερα στο σύμπαν, χωρίς καμία προσκόλληση σε κάποιο αστέρι οικοδεσπότη. Εάν η Γη σταματήσει να περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και δεν ξεκινήσει να περιστρέφεται γύρω από κάποιο άλλο αστέρι, τότε θα θεωρηθεί ελεύθερος πλανήτης.

Σύμφωνα με αναφορά των New York Times, ο David Bennett, αστρονόμος στο Κέντρο Διαστημικών Πτήσεων Goddard της NASA και η ομάδα του, χρησιμοποίησαν δεδομένα εννέα ετών από το τηλεσκόπιο Microlensing Observations in Astrophysics, στο Παρατηρητήριο Mount John του Πανεπιστημίου του Canterbury στη Νέα Ζηλανδία. Οι εξωπλανήτες ανιχνεύτηκαν έμμεσα μέσω του φαινομένου microlensing.

Δείτε ακόμα: NASA: Αυτοί οι εξωπλανήτες αποτελούνται κυρίως από νερό
ελεύθεροι

Η έκθεση αναφέρει ότι με τη χρήση εμπειρικών μοντέλων, οι ερευνητές υπολόγισαν την εξάπλωση των μαζών για περισσότερα από 3.500 περιστατικά ελεύθερων πλανητών. Η συγκεκριμένη αναφορά περιλάμβανε αστέρια, καφέ νάνους και υποψήφιους πλανήτες.

Κατά τη διαδικασία, οι επιστήμονες αξιολόγησαν τα δεδομένα από έναν από αυτούς τους υποψήφιους πλανήτες προσδοκώντας ότι θα οδηγήσουν στην ανακάλυψη μιας νέας Γης.

Μέσω αυτής της ανάλυσης, οι επιστήμονες εκτιμούν ότι ο αριθμός των ελεύθερων εξωπλανητών στον Γαλαξία μας είναι περίπου 20 φορές μεγαλύτερος από τον αριθμό των αστέρων, με πλανήτες με μάζα παρόμοια με αυτήν της Γης να είναι 180 φορές πιο συνηθισμένοι από τους απατεώνες Δία. Ωστόσο οι περισσότεροι ελεύθεροι πλανήτες είναι μικροί.

Αυτό συμβαίνει επειδή οι πλανήτες γίνονται ελεύθεροι όταν δύο πρωτοπλανήτες συγκρουστούν ο ένας τον άλλον.

Καθώς περιπλανόνται ελεύθερα στο απέραντο σύμπαν, οι πλανήτες μεγάλου μεγέθους εκεί έξω δεν περιστρέφονται γύρω από κανένα αστέρι, αφού η βαρύτητα δεν είναι αρκετά ισχυρή για να τους συγκρατήσει. Αυτή είναι η αλήθεια που κρύβεται πίσω από την λαμπρή τους δόξα.

Δείτε επίσης: Υπέρ-Γαίες: Πλανήτες μεγαλύτεροι και πιο κατοικήσιμοι από τη Γη

Κατά τη διάρκεια αυτής της σύγκρουσης, η ένταση της πρόσκρουσης είναι τόσο μεγάλη που ανατρέπει εντελώς ένα από τα αναδυόμενα αστρικά συστήματα.

Absenta Miahttps://secnews.gr