ΑρχικήUpdatesInstagram και Facebook: Χρονολογικό feed για Reels και Stories στην Ευρώπη

Instagram και Facebook: Χρονολογικό feed για Reels και Stories στην Ευρώπη

Σύμφωνα με ανάρτηση στο blog της εταιρείας, οι χρήστες του Instagram και του Facebook στην Ευρώπη έχουν περισσότερες επιλογές για να απενεργοποιήσουν τους αλγόριθμους προτάσεων της Meta. Σύμφωνα με τον πρόεδρο παγκόσμιων υποθέσεων της Meta, Nick Clegg, οι χρήστες στην Ευρώπη θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε χαρακτηριστικά όπως Reels, Stories και Search στο Facebook και το Instagram χωρίς να βλέπουν περιεχόμενο που έχει ταξινομηθεί από τους αλγόριθμους προτάσεων της Meta.

Δείτε επίσης: Ποια νοσοκομεία επηρεάζει το hack του συστήματος Prospect Medical Holdings;

Η Meta πραγματοποιεί αλλαγές για να συμμορφωθεί με τον Κανονισμό για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (DSA), έναν νέο νομοθετικό πλαίσιο που θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι τεχνολογικές εταιρείες ρυθμίζουν το περιεχόμενο στις πλατφόρμες τους. Ειδικότερα, ο DSA απαιτεί από τις πολύ μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες να επιτρέπουν στους χρήστες να επιλέγουν να μην λαμβάνουν εξατομικευμένες συστάσεις. Το TikTok ανακοίνωσε μια παρόμοια αλλαγή στην υπηρεσία του στην Ευρώπη νωρίτερα αυτόν τον μήνα. Η Meta αναφέρει ότι θα πρέπει να συμμορφωθεί με τον DSA μέχρι το τέλος του μήνα.

Δείτε επίσης: Νέα παραλλαγή του XLoader macOS Malware μεταμφιέζεται ως OfficeNote app

Οι χρήστες του Instagram και του Facebook έχουν ήδη τη δυνατότητα να προβάλλουν επιλεγμένα μέρη των υπηρεσιών χρησιμοποιώντας χρονολογικές ροές χωρίς αλγοριθμικά προτεινόμενο περιεχόμενο. Το Instagram εισήγαγε μια αποκλειστικά χρονολογική ροή τον Μάρτιο του 2022, ενώ το Facebook ανακοίνωσε έναν καρτέλα “Feeds” λίγους μήνες αργότερα, τον Ιούλιο. Και στις δύο περιπτώσεις, οι ανακοινώσεις αφορούσαν τις κύριες ροές που προσφέρονται από τις δύο υπηρεσίες, χωρίς να αναφέρεται η δυνατότητα πρόσβασης σε περιεχόμενο Reels ή Stories χρονολογικά.

Δείτε επίσης: Ερευνητές αποκαλύπτουν την πραγματική ταυτότητα του προγραμματιστή των malware CypherRAT και CraxsRAT

Σύμφωνα με τον Clegg, οι αλλαγές που έγιναν στα Stories, Reels και Search των εταιρειών αποτελούν μόνο ένα μικρό μέρος από το σύνολο των εργασιών που η Meta πραγματοποιεί για να συμμορφωθεί με τον DSA αυτόν το μήνα. Η Meta φαίνεται ότι έχει περισσότερους από 1.000 υπαλλήλους που εργάζονται αυτή τη στιγμή για να συμμορφωθούν με τους νέους κανόνες. Ο Clegg αναφέρει ότι η εταιρεία έχει κυκλοφορήσει ένα επεκταμένο Κατάλογο Διαφημίσεων για να προσφέρει περισσότερη διαφάνεια σχετικά με τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στις πλατφόρμες της, έχει παράσχει περισσότερες λεπτομέρειες για τους αλγόριθμους προτάσεων της και έχει εισαγάγει νέους περιορισμούς σχετικά με τον τρόπο που οι διαφημίζοντες μπορούν να στοχεύουν τους έφηβους. Επίσης, προσπαθεί να διευκολύνει την αναφορά παράνομου περιεχομένου στις πλατφόρμες της και θα παρέχει στους χρήστες στην ΕΕ περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις αποφάσεις μέτρων προσαρμογής.

Πηγή πληροφοριών: theverge.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS