ΑρχικήinetTikTok: Εξερευνά ένα πρόγραμμα συνδρομής χωρίς διαφημίσεις;

TikTok: Εξερευνά ένα πρόγραμμα συνδρομής χωρίς διαφημίσεις;

Το TikTok μπορεί να εξερευνά νέους τρόπους για να καταστήσει την εφαρμογή πιο κερδοφόρα, χρησιμοποιώντας ένα νέο μοντέλο συνδρομής που εξαιρεί τις διαφημίσεις. Αυτό δεν είναι κάτι νέο για τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Παρατηρήσαμε ότι το Snapchat παρουσίασε το Snapchat+, ενώ το X (γνωστό και ως Twitter) παρουσίασε επίσης τις Premium επιλογές του. Ωστόσο, αυτή θα ήταν μια νέα προσφορά συνδρομής από το TikTok.

Δείτε επίσης: TikTok: Πλαστά βίντεο διασημοτήτων με κωδικούς Temu
TikTok

Τα σχέδια της νέας συνδρομής του TikTok ανιχνεύτηκαν αρχικά από το Android Authority. Σύμφωνα με την αναφορά, η πιο πρόσφατη έκδοση του TikTok περιλαμβάνει νέες γραμμές κώδικα που υποδεικνύουν ότι η εφαρμογή βίντεο σύντομης μορφής, δοκιμάζει ένα μηνιαίο πρόγραμμα συνδρομής χωρίς διαφημίσεις για τους χρήστες της. Το Android Authority αποκάλυψε μια οθόνη που δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο διαφορετικά σχέδια. Υπάρχει η κανονική επιλογή, η οποία θα παραμείνει δωρεάν και θα περιλαμβάνει εξατομικευμένες διαφημίσεις βασιζόμενες στη δραστηριότητά σας. Στη συνέχεια, προσφέρεται η επιλογή του “Χωρίς διαφημίσεις“, η οποία έχει κόστος 4,99 $ ανά μήνα.

Μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει καμία επίσημη ανακοίνωση από την TikTok. Έτσι, μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι αυτό είναι απλώς ένα πείραμα που διεξάγεται αυτή τη στιγμή, καθώς είναι διαθέσιμο μόνο για περιορισμένους χρήστες. Το TikTok μπορεί είτε να αποκαλύψει είτε όχι το σχέδιο και αν το κάνει, μπορεί επίσης να αλλάξει την τιμή σύμφωνα με το feedback.

Δείτε ακόμα: Το TikTok διαθέτει την εσωτερική υπηρεσία Meet Cute για τους υπαλλήλους του

διαφημίσεις

Η προσπάθεια του TikTok για αύξηση της αφοσίωσης και των εσόδων δεν είναι κάτι νέο, αλλά φαίνεται ότι η εταιρεία έχει κάνει μια μικρή πρόοδο. Στις αρχές του έτους, η TikTok παρουσίασε τη δική της αγορά – το TikTok Shop – η οποία φέρνει μια πληθώρα λειτουργιών για τους χρήστες, τους δημιουργούς περιεχομένου και τις επιχειρήσεις. Μία από τις δυνατότητες που προσφέρονταi είναι η επιλογή για τους δημιουργούς και τις επιχειρήσεις να ανεβάζουν απευθείας τα συνδεδεμένα βίντεο στις ροές των χρηστών. Αυτό σημαίνει ότι η νέα βαθμίδα χωρίς διαφημίσεις μπορεί να αποκλείει μόνο τις διαφημίσεις που εμφανίζονται από το TikTok, χωρίς να επηρεάζει τις διαφημίσεις που προέρχονται από παράγοντες επιρροής ή τις αντίστοιχες καμπάνιες μάρκετινγκ.

Ένα από τα πιθανά οφέλη της προσφοράς ενός σχεδίου συνδρομής χωρίς διαφημίσεις στο TikTok είναι η βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών. Οι διαφημίσεις μπορεί να είναι εκνευριστικές και να διακόπτουν τη ροή του περιεχομένου. Με την επιλογή ενός συνδρομητικού πλάνου χωρίς διαφημίσεις, οι χρήστες θα μπορούν να απολαμβάνουν τα βίντεο χωρίς διακοπές και να έχουν μια πιο απρόσκοπτη εμπειρία.

Δείτε επίσης: TikTok: Deepfake video του Elon Musk προωθούν ψεύτικα crypto giveaways

Ίσως ήρθε η ώρα να σταματήσουμε να αναρωτιόμαστε “Πώς εξακολουθεί να είναι δωρεάν αυτή η εφαρμογή;” Εάν συνεχίσουμε με αυτόν τον ρυθμό, καμία εφαρμογή κοινωνικών μέσων δεν θα είναι ποτέ ξανά εντελώς δωρεάν.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS