ΑρχικήinetHonda: Εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων αξίας 14 δισεκατομμυρίων

Honda: Εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων αξίας 14 δισεκατομμυρίων

Ο Ιαπωνικός κατασκευαστής αυτοκινήτων Honda ήταν πολύ πίσω όσον αφορά την ανάπτυξη ενός αξιόλογου ηλεκτρικού οχήματος, αν και αναμένουμε σύντομα τη δεύτερη προσπάθειά του στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Prologue. Μετά την ακύρωση της συνεργασίας με την GM για να “νικήσει την Tesla” με ένα φθηνό SUV, τώρα έχει προκύψει η είδηση ότι σκέφτεται το ενδεχόμενο κατασκευής μιας εργοστασιακής μονάδας αξίας 14 δισεκατομμυρίων δολαρίων για ηλεκτρικά οχήματα και μπαταρίες στον Καναδά.

Δείτε επίσης: Prelude: Το νέο ηλεκτρικό δίπορτο coupe της Honda
Honda

Σύμφωνα με την ιαπωνική εφημερίδα “Nikkei“, ο ιαπωνικός αυτοκινητοβιομηχανικός κολοσσός εξετάζει αρκετές τοποθεσίες στον Καναδά, συμπεριλαμβανομένης μίας κοντά στο εργοστάσιό του στο Όλιστον του Οντάριο. Αναμένεται να λάβει απόφαση μέσα στην τρέχουσα χρονιά, με την παραγωγή να ξεκινά το 2028.

Σύμφωνα με το σχέδιο, η Honda θα παράγει μπαταρίες εσωτερικά στο εργοστάσιο, που θα αποτελέσει το δεύτερο εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική.

Από την πλευρά του, ο Καναδάς έχει καταφέρει να προσελκύσει νέες επενδύσεις από τη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων. Αναφορές λένε ότι ο υπουργός Βιομηχανίας του Καναδά, Francois-Philippe Champagne, δαπάνησε το μεγαλύτερο μέρος του περασμένου έτους για την ενίσχυση των επενδύσεων στα ηλεκτρικά οχήματα, προκειμένου να στερεώσει το μέλλον της χώρας στην καθαρή ενέργεια, προσφέροντας φοροαπαλλαγές και την υπόσχεση πληθώρας ανανεώσιμων ενεργειακών πηγών και σπάνιων ορυκτών που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρικά οχήματα.

Δείτε ακόμα: Honda: Σφάλματα στο API εκθέτουν δεδομένα πελατών

Μέχρι στιγμής, η Volkswagen και η εταιρεία κατασκευής μπαταριών PowerCo κατασκευάζουν ένα gigafactory για την παραγωγή κυττάρων στο St. Thomas του Οντάριο, με την παραγωγή να ξεκινά το 2027.  Η εταιρεία κατασκευής μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα Northvolt από τη Σουηδία κατασκευάζει επίσης μια εργοστασιακή μονάδα μπαταριών μηδενικών εκπομπών στο Κεμπέκ, μια επαρχία με πρόσβαση σε υδροηλεκτρική ενέργεια και ένα ορυχείο λιθίου κοντά στη Λα Κορν. Φυσικά, οι μπαταρίες που προέρχονται από τον Καναδά με υλικά που βρίσκονται στον Καναδά θα βοηθήσουν επίσης τα οχήματα να πληρούν τα κριτήρια για τις ομοσπονδιακές φορολογικές ελαφρύνσεις για τα ηλεκτρικά οχήματα στις ΗΠΑ.

Όσο για την Honda, έχει ήδη πει ότι θα κατασκευάσει μπαταρίες με λύση LG Energy στο Οχάιο ξεκινώντας το 2025. Επίσης, σχεδιάζει να μετατρέψει τα εργοστάσιά της Honda στο Οχάιο, με στόχο να κατασκευάσει ηλεκτρικά οχήματα βασισμένα στη νέα αρχιτεκτονική Honda e της εταιρείας το 2026, όπως αναφέρει το Automotive News.

Δείτε επίσης: Honda: Ταξί χωρίς οδηγό στο Τόκιο από το 2026

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις είναι η έλλειψη υποδομών φόρτισης. Παρά την αυξανόμενη δημοτικότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η διαθεσιμότητα σταθμών φόρτισης παραμένει περιορισμένη, ιδιαίτερα σε αγροτικές περιοχές. Επίσης, η αυτονομία της μπαταρίας είναι ακόμη ένα ζήτημα. Πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσφέρουν περιορισμένη αυτονομία σε σύγκριση με τα παραδοσιακά αυτοκίνητα που καταναλώνουν καύσιμα, κάτι που μπορεί να αποθαρρύνει τους καταναλωτές.

Η τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας. Παρόλο που οι τιμές έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι συνήθως πιο ακριβά από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα που καταναλώνουν καύσιμα. Τέλος, η παραγωγή και η ανακύκλωση των μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ένα άλλο ζήτημα. Η παραγωγή των μπαταριών αυτών είναι ενεργοβόρα και μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, ενώ η ανακύκλωση τους είναι ακόμη ένα ανοιχτό ζήτημα.

Πηγή: electrek

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS