ΑρχικήinetΗ Toyota πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι «πεταμένα λεφτά»

Η Toyota πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι «πεταμένα λεφτά»

Ο CEO της Toyota δεν διστάζει να εκφράσει την άποψή του, λέγοντας ότι πιστεύει πως τα Ηλεκτρικά Οχήματα (ΗΟ) θα αποτελούν μόνο το 30% της αγοράς νέων οχημάτων στις ΗΠΑ το 2030, το μισό από τον στόχο που επέδειξε πέρυσι το EPA. Ως ο μεγαλύτερος υποστηρικτής υβριδικών οχημάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία, η Toyota αναφέρει ότι είναι σε θέση να αγοράζει πιστώσεις για να καλύψει το κενό του EPA παρά να “σπαταλά” χρήματα σε ΗΟΕ, δήλωσε ο διευθυντής της.

Δείτε επίσης: Toyota: Δυνητικά θανατηφόρο ελάττωμα απαιτεί την ανάκληση χιλιάδων οχημάτων
Toyota ηλεκτρικά οχήματα

Σε συνέντευξη με το Automotive News, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota, Ted Ogawa, ανέφερε ότι ο ιαπωνικός κατασκευαστής αυτοκινήτων σχεδιάζει να ακολουθήσει τη ζήτηση των πελατών – και κατά την άποψή του, αυτό σημαίνει διάφορα επίπεδα “ηλεκτροκίνησης”, συνήθως σε μορφή υβριδικών με κινητήρες καύσης πετρελαίου.

Αυτήν την στιγμή, η Toyota κατασκευάζει ένα συγκρότημα μπαταριών ύψους 13,9 εκατομμυρίων δολαρίων στη Βόρεια Καρολίνα για χρήση στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματά της που πωλούνται στη Βόρεια Αμερική. Από το 2021, η Toyota έχει επενδύσει περίπου 17 δισεκατομμύρια δολάρια στις λειτουργίες κατασκευής της στις ΗΠΑ για την κατασκευή κυρίως υβριδικών.

Γνωρίζω ότι η EPA επανεξετάζει πλέον ποιο πρέπει να είναι το επίπεδο της ρύθμισης. Ωστόσο, η αρχή μας ξεκινά από το τι πρέπει να είναι η ζήτηση του πελάτη. Έτσι, για παράδειγμα, οι ρυθμίσεις του 2030 ανέφεραν πως περισσότερο από το μισό της αγοράς νέων αυτοκινήτων πρέπει να είναι ΒΗΕΝ, ενώ το τρέχον σχέδιό μας είναι κοντά στο 30%,” δήλωσε ο Ogawa. “Σεβόμαστε την ρύθμιση, ωστόσο πιο σημαντική είναι η ζήτηση του πελάτη.”

Δείτε ακόμα: Toyota: Ο CEO προβλέπει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα αποτελούν μόνο το 30% της αγοράς
Toyota

Τι γίνεται με τη μείωση του χάσματος μεταξύ των προτεινόμενων κανονισμών εκπομπών ελαφρών οχημάτων και αυτών που πουλάει η Toyota; “Είναι μια δύσκολη ερώτηση. Σε ό,τι αφορά τη ρύθμιση, θα πρέπει να ετοιμάσουμε κάτι σαν αγορά πιστώσεων,” δήλωσε στο Automotive News. “Είναι δύσκολο να πεις, αλλά δεν είναι καλύτερο.”

Το Toyota είναι μία από τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά τα ηλεκτρικά οχήματα αντιστοίχησαν σε λιγότερο από το 1% των συνολικών πωλήσεων του περασμένου έτους. “Φυσικά, για να συγκριθεί η μπαταρία με αυτήν της Tesla, είμαστε πίσω· αυτό μπορεί να ισχύει,” δήλωσε. “Ωστόσο, τώρα προχωράμε, όχι μόνο στο προϊόν, αλλά και στο οικοσύστημα γύρω από τον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας, όπως η φόρτιση στο σπίτι ή η διαχείριση ενέργειας.

Δείτε επίσης: Toyota: Παραβίαση δεδομένων επηρεάζει προσωπικά και οικονομικά στοιχεία

Τα υβριδικά αυτοκίνητα προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα, με το πιο σημαντικό να είναι η αυξημένη απόδοση καυσίμου. Χάρη στην ικανότητά τους να χρησιμοποιούν τόσο την παραδοσιακή βενζίνη όσο και την ηλεκτρική ενέργεια, τα υβριδικά αυτοκίνητα μπορούν να καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο σε σύγκριση με τα καθαρά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Επιπλέον, τα υβριδικά αυτοκίνητα εκπέμπουν λιγότερα αέρια του θερμοκηπίου, καθώς η ηλεκτρική ενέργεια δεν παράγει καθόλου εκπομπές όταν χρησιμοποιείται. Αυτό σημαίνει ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της ρύπανσης του αέρα και στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

Πηγή: electrek

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS