ΑρχικήinetNetflix: Η οικονομική επιλογή με διαφημίσεις έχει 5 εκατομμύρια χρήστες

Netflix: Η οικονομική επιλογή με διαφημίσεις έχει 5 εκατομμύρια χρήστες

Το Netflix ανακοίνωσε ότι έχει πλέον πέντε εκατομμύρια ενεργούς χρήστες στο νέο πρόγραμμα συνδρομής που περιλαμβάνει διαφημίσεις. Αυτός ο αριθμός επιτεύχθηκε μόλις έξι μήνες μετά την κυκλοφορία του.

Δείτε επίσης: Netflix: Οι χρήστες ακυρώνουν τις συνδρομές τους λόγω απεργίας των συγγραφέων
Netflix

Τον Νοέμβριο του 2022, η πρωτοπόρος πλατφόρμα video streaming, παρουσίασε μια επιλογή σε αγορές 12 χωρών, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, που περιλαμβάνει διαφημίσεις, με κόστος 7 $ ΗΠΑ το μήνα ως εναλλακτική λύση στα προγράμματα χωρίς διαφημίσεις που ξεκινούν από 10 $ το μήνα. Σχεδιάστηκε για να προσελκύει περισσότερους πελάτες και να προσθέσει μια νέα ροή εσόδων καθώς ο ανταγωνισμός για τους διαδικτυακούς θεατές εντείνεται.

Το Netflix ανακοίνωσε ότι, μέχρι τα τέλη Μαρτίου, υπήρχαν 232,5 εκατομμύρια επιπληρωμή συνδρομητές σε όλο τον κόσμο.

Την Τετάρτη, το Netflix έκανε την πρώτη του παρουσίαση στους διαφημιστές σε ένα ετήσιο γεγονός γνωστό ως upfronts, όπου τα δίκτυα στρέφονται στο να συμφωνήσουν διαφημιστικές συμφωνίες για επερχόμενα προγράμματα. Η Walt Disney, η Comcast και άλλες εταιρείες συναγωνίζονται επίσης για ψηφιακά διαφημιστικά δολάρια.

Δείτε ακόμα: Το Netflix με διαφημίσεις στο Apple TV επιτέλους λειτουργεί

διαφημίσεις

Οι εκπρόσωποι του Netflix αναφέρθηκαν στη μεγάλη ποικιλία προγραμμάτων που προσφέρει η εταιρεία, από την εξαιρετικά επιτυχημένη σειρά επιστημονικής φαντασίας Stranger Things, μέχρι το νοτιοκορεατικό δράμα Squid Game και την αναμενόμενη συνέχεια της ταινίας δράσης Extraction 2.

«Καμία άλλη εταιρεία ψυχαγωγίας δεν φιλοδοξεί να δημιουργήσει εξαιρετικές ταινίες και εκπομπές σε τόσα είδη σε τόσες πολλές χώρες και για ένα τόσο ευρύ κοινό», δήλωσε η διευθύντρια περιεχομένου του Netflix, Bela Bajaria.

Τα στελέχη δήλωσαν ότι επιθυμούν να συνεργαστούν με διαφημιστές για να δημιουργήσουν νέα είδη διαφημίσεων που θα μπορούσαν να προβληθούν μόνο σε μια ψηφιακή πλατφόρμα. Για παράδειγμα, μπορεί μια διαφήμιση διάρκειας 30 λεπτών να προβληθεί τμηματικά για πολλές ημέρες στο Netflix. Θα δείχνει μια ιστορία κάθε φορά που ένας θεατής παρακολουθεί μια εκπομπή, δήλωσε ο συν-διευθυντής Ted Sarandos.

«Δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό στη γραμμική τηλεόραση γιατί οι άνθρωποι δεν ζουν σε ένα κανάλι», είπε ο κ. Sarandos.

Δείτε επίσης: Netflix Games: Μπορεί να έρθουν σε τηλεοράσεις με iPhone ως χειριστήριο

Το Netflix είχε προγραμματίσει να παρουσιάσει μια διαφημιστική εκδήλωση ζωντανά στη Νέα Υόρκη, αλλά αντί αυτού έγινε μια εικονική εκδήλωση, καθώς οι σεναριογράφοι που απεργούν απείλησαν ότι θα κάνουν διαμαρτυρία στον χώρο της εκδήλωσης.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS