ΑρχικήinetZoom: Αλλάζει την πολιτική εκπαίδευσης AI σε δεδομένα πελατών

Zoom: Αλλάζει την πολιτική εκπαίδευσης AI σε δεδομένα πελατών

Η εταιρεία Zoom προχώρησε σε αλλαγές στους όρους της υπηρεσίας της ως ανταπόκριση σε μία διαδικτυακή ανάρτηση σχετικά με τις πρόσφατες ενημερώσεις στην πολιτική της, που επιτρέπουν την εκπαίδευση της τεχνητής της νοημοσύνης χρησιμοποιώντας δεδομένα πελατών. Ένα άρθρο από το StackDiary το περασμένο Σαββατοκύριακο ανέδειξε πώς οι αλλαγές που εισήχθησαν τον Μάρτιο, φάνηκαν να προσφέρουν στην εταιρεία μια ολοκληρωτική επισκόπηση των δεδομένων των πελατών της για εκπαιδευτικούς σκοπούς του AI.

Δείτε επίσης: Τα Zoom calls έρχονται σύντομα στις τηλεοράσεις Sony Bravia

Zoom

Αντιδρώντας σε αυτό, το Zoom δημοσίευσε ένα άρθρο στο ιστολόγιό του, υποστηρίζοντας ότι δεν θα εκτελούσε αυτό που αναφέρονταν στους όρους του. Στη συνέχεια, η εταιρεία ανανέωσε τους όρους της απαντώντας στην συνεχιζόμενη συζήτηση σχετικά με το θέμα. Πλέον, αναφέρεται ότι δε γίνεται εκπαίδευση των μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης με τη χρήση βίντεο, ήχου ή συνομιλιών καταναλωτών, χωρίς την συναίνεση του πελάτη.

Τουλάχιστον ένα μέρος του προβλήματος απορρέει από τα πειραματικά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης του Zoom, που περιλαμβάνουν την Υποστήριξη Έξυπνων Συνεδριάσεων IQ και την Επικοινωνία με την Ομάδα IQ Chat (σύνθεση μηνυμάτων με βοήθεια της τροφοδοσίας AI). Παρά το γεγονός ότι οι χρήστες πρέπει να δώσουν τη συγκατάθεσή τους πριν ξεκινήσουν μια συνεδρία χρησιμοποιώντας αυτά τα εργαλεία, οι επιπλέον συμμετέχοντες έχουν μόνο δύο επιλογές: να αποδεχτούν τους όρους και να συμμετάσχουν στη συνεδρία, ή να τους απορρίψουν και να εγκαταλείψουν τη συνεδρία.

«Αυτό που προκαλεί ανησυχία είναι η ρητή αναφορά του δικαιώματος της εταιρείας να χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα για μηχανική μάθηση και τεχνητή νοημοσύνη, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης και του συντονισμού αλγορίθμων και μοντέλων», έγραψε ο Alex Ivanovs για το Stack Diary. «Αυτό επιτρέπει ουσιαστικά στο Zoom να εκπαιδεύει το AI του σε περιεχόμενο πελατών χωρίς να παρέχει επιλογή εξαίρεσης, μια απόφαση που είναι πιθανό να πυροδοτήσει σημαντική συζήτηση σχετικά με το απόρρητο και τη συναίνεση των χρηστών».

Δείτε ακόμα: Ευρώπη: Η Zoom προσφέρει τοπική αποθήκευση δεδομένων στους premium πελάτες

Ο Ivanovs τόνισε πώς οι όροι του, δίνουν το δικαίωμα “αναδιανομής, δημοσίευσης, εισαγωγής, πρόσβασης, χρήσης, αποθήκευσης, μετάδοσης, αναθεώρησης, αποκάλυψης, διατήρησης, εξαγωγής, τροποποίησης, αναπαραγωγής, κοινής χρήσης, χρήσης, εμφάνισης, αντιγραφής, διανομής, μετάφρασης, μεταγραφής , δημιουργίας παράγωγων έργων και επεξεργασίας του Περιεχομένου Πελάτη και εκτέλεσης όλων των ενεργειών σε σχέση με το Περιεχόμενο Πελάτη.

πολιτική AI

Σε μια ανάρτηση ιστολογίου της εταιρείας που δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα, η Chief Product Officer του Zoom, Smita Hashim, υπογράμμισε τη σημασία της συγκατάθεσης από τους ιδιοκτήτες και τους διαχειριστές λογαριασμών πριν αποφασίσουν να μοιραστούν τα δεδομένα τους για εκπαίδευση της τεχνητής νοημοσύνης. Επιμένει ότι τα δεδομένα αυτά χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τη βελτίωση της απόδοσης και της ακρίβειας των υπηρεσιών AI. Ο Hashim πρόσθεσε ότι «ακόμα κι αν επιλέξατε να μοιραστείτε τα δεδομένα σας, δεν θα χρησιμοποιηθούν για εκπαίδευση μοντέλων τρίτων». Συνέχισε: “Έχουμε άδεια να χρησιμοποιήσουμε αυτό το περιεχόμενο πελατών για να παρέχουμε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας με βάση αυτό το περιεχόμενο, αλλά οι πελάτες μας συνεχίζουν να κατέχουν και να ελέγχουν το περιεχόμενό τους. Για παράδειγμα, ένας πελάτης μπορεί να έχει ένα διαδικτυακό σεμινάριο που μας ζητά να μεταδώσουμε ζωντανά στο YouTube. Ακόμα κι αν χρησιμοποιούμε το περιεχόμενο βίντεο και ήχου του πελάτη για ζωντανή ροή, είναι κάτοχος του υποκείμενου περιεχομένου.

«Δεν θα χρησιμοποιήσουμε περιεχόμενο πελατών, συμπεριλαμβανομένων των αρχείων εκπαίδευσης ή προστατευμένων πληροφοριών υγείας, για να εκπαιδεύσουμε τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης μας χωρίς τη συγκατάθεσή σας», αναφέρει η ανάρτηση του ιστολογίου. Μια νέα ενότητα που προστέθηκε στους όρους του Zoom το καθιστά πιο σαφές: «Παρά τα παραπάνω, το Zoom δεν θα χρησιμοποιήσει ήχο, βίντεο ή περιεχόμενο συνομιλίας για την εκπαίδευση των μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης μας χωρίς τη συγκατάθεσή σας».

Δείτε επίσης: Η τεχνητή νοημοσύνη της OpenAI έρχεται στο Zoom τον Απρίλιο

Στόχος μας είναι να επιτρέψουμε στους κατόχους και τους διαχειριστές λογαριασμών Zoom να έχουν τον έλεγχο αυτών των λειτουργιών και αποφάσεων και είμαστε εδώ για να ρίξουμε φως στο πώς το κάνουμε αυτό και πώς αυτό επηρεάζει ορισμένες ομάδες πελατών“, έγραψε ο Hashim.

Η Zoom, γνωστή για την παροχή ψηφιακών εργαλείων για συνεδριάσεις και συνεργασία, έχει πραγματοποιήσει σημαντική πρόοδο στην αγορά της τεχνητής νοημοσύνης. Ωστόσο, η πρόσφατη αλλαγή στην πολιτική της εταιρείας, που αφορά την εκπαίδευση των μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης με βάση τα δεδομένα των πελατών, έχει προκαλέσει ανησυχίες για την προστασία των δεδομένων. Με την τεχνητή νοημοσύνη να γίνεται ολοένα και πιο κρίσιμη στην ψηφιακή εποχή, η αλλαγή των προτύπων προστασίας της ιδιωτικότητας και τα θέματα συγκατάθεσης που προκύπτουν θα πρέπει να αντιμετωπιστούν με διαφάνεια και υπευθυνότητα.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS